Polishunden Arro

Följ Polishunden Arros liv o leverne tillsammans med dennes något förvirrade och impulsive Husse. Efter att ha haft en polishund som ordnat allt själv så har Arros Husse nu fått en arvtagare med något mindre snutsinnen, men desto mer egna initiativ. Och då både på gott och ont...

LEDIG VECKA!

Kategori:

Arro njuter just nu av ledighet tillsammans med sin gamla familj. Ryktesvägen har jag hört att han har det toppen och att han skäms bort ordentligt.

Eftersom jag vet att lakritstrollet har det toppen så kan även Husse koppla av. Solsemestern erbjuder allt man kan önska gällande sol, värme, bad, tävlingar o god mat så allt är på topp. Trots allt längtar alla efter hårbollen så när det väl är dags så blir det grymt kul att komma hem till vardagen igen...

Lägger in en bild o då mest för att suktas o skapa lite avundsjuka! ;)

Må gott!

Kommentarer

  • Arros X-husse säger:

    I dag fick han vara med på x-husses nya jobb där han fick morra åt en kollega som plötsligt ville krama honom.

    Svar: Bra att du aktiverar honom X-husse. Har ju fått tillbaka honom nu och vet ju att ni vårdat honom ömt och kärleksfullt vilket känns toppenbra. Stort tack för att ni tog hand om min pärla... :)
    Polishunden Arro

    2012-08-14 | 18:46:16
  • Bernermorsan säger:

    Härligt!!!! Avundsjuk JA Men jag har mitt kvar =P

    Svar: Vad skönt att du blev lite avundsjuk, men att även du har något att se fram emot. Kan meddela dig att när du kommit hem till vardagslunken så drar jag ånyo ut på äventyr. Denna gång till Barcelona... :)
    Polishunden Arro

    2012-08-14 | 18:48:07
  • Anonym säger:

    INTE schysst att lägga upp en sån bild när min semester är slut! ;-( Men jag hoppas ni har det toppen och att du laddar batterierna för all busjakt i höst.
    // Angelina

    Svar: La upp bilden just FÖR att retas lite Angela... Kan berätta att vi hade det toppen och att hund och förare är laddade för att försöka sänka brottsligheten... :)
    Polishunden Arro

    2012-08-15 | 08:20:38
  • Bernermorsan säger:

    Barcelona..... Hmmm tror inte det är nyttigt att flyga så ofta. Men jag ställer upp och tar din resa. För vi vill inte att farbror blå ska skadas och inte kan skydda oss mot alla hemska banditer. Så stanna hemma du så tar jag riskerna för en blivande enhetschef på kommun klarar man sig säkert bra utan =)
    Fast ska väl erkänna att vi nu sitter och planerar kommande sommarsemester = 3 veckor kreta eller Cypern hyra ett litet hus Men dit är det ju sååååååå långt.

    Svar: Har ju varit både på Cypern och på Kreta så jag kan bara gratulera dig vilket det än blir. När vi var på Kreta så var det rätt mycket bitska insekter och strömt i vattnet, men i övrigt var det kanon. Cypern är ju världsklass om man är ute efter sol och bad. Vattnet är fantastiskt - klart och varmt - men det kan vara förbannat varmt om man är där under juli-augusti. I vilket fall som helst är jag övertygad om att ni kommer att få den kanon. Vad gäller Barcelonaresan så är ditt erbjudande om att ta över min resa snällt, men jag tror jag behåller förmånen att få åka dit en sväng... ;)
    Polishunden Arro

    2012-08-20 | 14:45:38

Kommentera inlägget här: